TYPY PŁATNE

Na serwisie goal24.pl prowadzę monitoring odsprzedawanych przeze mnie typów, pochodzących od sprawdzonego typera z którym gram ok. 2 lat i muszę przyznać że grając konsekwentnie można wygrać przyzwoite pieniądze.
Typy wysyłam smsem najczęściej między 12-14. Podaję najlepszy kurs, sugerowanego bukmachera oraz stawkowanie.

Link do goal24.pl

Kontakt: thebest1x2@gmail.com

Aktualne statystyki - max stawka na 1 typ to 10j

piątek, 9 listopada 2012

Kupon #1

Mój  pierwszy kupon z "magicznej 9" już na sobotę. Zobaczmy jak rozpocznę typowanie.

Kupon dostępny pod adresem: http://www.oddsportal.com/public-coupon/2um4QmpI

Stawka: 1j
Buk: Expekt
Kurs: 11

Status: PRZEGRANY

Konto: -1j

No niestety 2 mecze zawaliły. Trzeba przestać szukać "pewniaków" po dzikich ligach i może skupić się na tych poważniejszych. Malaga zresztą zepsuła mi kupon który dwa dni temu postawiłem for fun w naziemnym buku. Też 9 zdarzeń tylko AKO ponad 20, wszystko weszło oprócz Malagi.

Zapraszam jutro, powinna być kolejna taśma.